mandag den 27. juli 2009

Sommerferie.

Nu er sommerferien slut for mit vedkommende og jeg er begyndt på arbejde igen.

Bloggen har også ligget stille længe. Jeg har slet ikke haft behov for at skrive i den.
Det er nok fordi at jeg har været så meget sammen med min kæreste.
Jeg glemmer helt at skrive i den, når hun er i nærheden. Nok fordi at jeg har hende at fortælle alle mulige små finurligheder og så glemmer jeg at skrive dem ned også.

Det har været en dejlig sommer. Vekslende vejr, besøg hos familien med drengene, besøg af og hos venner, kærestebesøg og alt for meget god mad og drikke.

Igår var min højgravide kæreste og jeg ude og plukke solbær i haven. Vi fik en hel skålfuld og idag skal der syltes...... Sådan rigtig Hausfrau-agtige :-)

Vi er også ved at gøre klar til babyankomst... Jeg vågnede imorges kl 4 og kunne ikke sove mere. Kom pludselig i tanker om at mit lille soveværelse med skråvægge ikke er særlig praktisk, hvis man skal sidde oppe om natten og amme... Så der skal ommøbleres lidt... Det gjorde jeg dog ikke kl 4 i morges. Men jeg stod tidligt op og nød morgenstilheden - kun mig og den lille nye killing, som er seneste familiemedlem. En nuttet lille kælen hunkat, der synes at hun skal ligge heeelt oppe under hagen på mig, når jeg sidder ned.
-

1 kommentar:

Peter sagde ...

Välkommen tillbaka!

Underbart att läsa att din, er sommarferie varit till både glädje och ro. Det känns varmt i hjärtat att ni delar era finurligheter med varandra.

All lycka önskar jag dig och din kæreste i allt underbart som väntar!

Så vill jag få säga att det smukkeste ord jag vet är - nuttet. Så tokig är jag...

Må gott! Varma hälsningar
Peter