mandag den 15. juni 2009

Morgengry og minus-travlhed.

Vågnede i morges/nat ved at katten mjavede sultent.
Jeg sover med vinduet åbent her om sommeren og jeg kunne høre at fuglene end ikke var vågnede. Hørte kirkeklokken og den slog 4!!
Tænkte at det her er bare løgn. Lukkede katten ud, lukkede vinduet og hoppede under dynen igen - og var lysvågen!!!!

Efter en times roteren i sengen gav jeg op og stod op. Lavede en kop te og satte mig nede i stuen med et tæppe omkring mig og så et afsnit af Dr. House... Endte faktisk med at blive meget hyggeligt..

Har haft en stille og rolig morgen med masser af tid og nu har jeg pludselig travlt alligevel.

Så uanset hvor meget tid man har, eller ihvertfald jeg har, så ender jeg med at få travlt fordi jeg så snøvler.. Men hvor er det hyggeligt at kunne snøvle engang imellem.....
-

Ingen kommentarer: