søndag den 14. juni 2009

Sol og krystalkugle......

Nu ender det nok snart med at jeg bliver smidt ud af blogverdenen, så sjældent som jeg skriver for tiden........

Men det seneste, der er sket er at min kæreste og jeg skulle på en kærlighedsferie sydpå.
Den første (og nok eneste i lang tid) uden børn og mens hun stadig kunne flyve.

Vi nåede at være dernede i 7 timer, da telefonen ringede og min X fortalte at min yngste søn var blevet indlagt med meget høj feber, ondt i maven og eksplosive opkast.
De troede i første omgang at det kunne være blindtarmsbetændelse og truede med at han skulle opereres....
Jeg gik næsten i panik. Kunne ikke klare tanken om at være så lang væk hjemmefra mens han lå på sygehuset med drop og en operation hængende over sig.

Så de næste 10 timer gik med at finde ud af hvornår og hvordan vi kunne komme hjem igen.

Det blev en længere tur med forsinket fly og en ekstra overnatning på hotel i Kbh, fordi vi missede det sidste fly til provinsen.
Men 30 timer fik vi under de sydlige himmelstrøg. Nåede lige at blive dyppede i Middelhavet, men solen satte ikke de store spor, når man smører sig ind i faktor 20.

Og enden blev på det blev at da vi endelig kom hjem kl 12.30, på 3. dagen for hans indlæggelse, blev han udskrevet....... De mente at det havde været en voldsom virusinfektion....

Så der sad vi så i DK istedet for i sydens sol og varme... Surt show..........

Men vejret var heldigvis dejligt, så vi havde en lille miniferie, hvor vi tog til stranden og spiste is og stegte rødspætter. Men vandet var godt nok noget koldere end Middelhavet!!

Havde man dér haft en krystalkugle, så havde det været fedt...
-

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nej, smidt ud bliver du inte! Men välkommen tillbaka!

Skönt att det inte var allvarligt med sonen, även om din och kärastens ferie blev kort.
Och visst önskar även jag en kristallkula...det vore riktigt fedt!

Hälsningar
Peter